joi, 21 iulie 2011

Ploaia

Azi nu am chef de nimic. Azi nu vreau nici sa dorm, nici sa alerg. Nu am chef sa desenez, nu am chef sa compun nimic. Nu vreau sa cant, nici sa dansez. Azi e o zi plictisita. Pana si soarele a obosit sa mai arda. Azi vreau doar sa stau la fereastra, sa fumez o tigara si sa ascult ploaia. Azi nu vreau sa ajut pe nimeni. Nu vreau sa ma bucur pentru altii. Nici nu vreau sa ma bucur. Azi nu vreau sa plang. Si nu trebuie. Sunt atat de obosita de plictiseala, incat nu stiu daca vreau sa respir. Nu vreau sa beau apa, nu vreau sa beau nimic. Vreau sa ma usuc de lene. Vreau sa simt ploaia pe pielea mea, mangaindu-mi corpul asa cum numai ea o poate face. Vreau sa iubesc ploaia azi. Sa iubesc iarba, soarele, pamantul si norii. Azi vreau totusi sa fac ceva. Sa ies afara si sa gasesc un loc adapostit in care sa-mi termin tigara. Apoi vreau sa alerg in ploaie. Vreau sa adorm cu ploaia in minte. Vreau sa desenez picaturile d eploaie asa, mici si cristaline. Azi vreau sa compun o poezie despre ploaie, ca un omagiu adus orelor de placere oferite de ea cand ploua. Vreau sa ii cant ploii si sa dansez cu ea. Azi voi fi lesbiana. Voi iubi ploaia asa cum nu am mai iubit pe nimeni. Ma voi inveli cu ea si stiu ca ma va proteja. Ea nu ma va trada. Nu mai vreau sa stau la fereastra. Nu mai vreau sa privesc ploaia, ca m-am saturat sa o admir. Vreau sa fiu langa ea. Sa o protejez si eu. Azi vreau sa o beau, sa o am doar pentru mine. Sa o simt, rece in picaturi mici.
Azi ploua iar eu sunt singura. Nici tigari nu mai am. Si ploaia este acolo.

2 comentarii:

  1. Imi pastrez parerea!!! Pur si simplu Genial! si esti foarte speciala pentru ca ai acel ceva ce te face sa fii speciala:)! Sincer ma bucur ca gen ai aparut in viata mea :X Gen unde ai fost toata viata mea?:-w :)) glumesc:* Multumesc ca esti aici >:D<:****

    RăspundețiȘtergere
  2. I'll always be here 4 u...4 everyone. Bn hai ca am fost nesimtita...:))) Nu pe bune...Si eu ma bucur ca am ajuns oarecum sa ne intersectam. E fain sa citesti poeziile altora si sa plangi:))>:D<>:D<:*:*:X U made my day that day:)

    RăspundețiȘtergere