sâmbătă, 23 iulie 2011

(Lipsa de) Inspiratie

O raza de lumina
Imi atinge genunchii goi.
Simt cum soarele e de vina
Pentru ca nu mai e noroi.
De undeva de departe
Se aude un rau...
Si tot ce pot sa scriu
Este ceva despre desfrau.
Pixul meu nu se opreste:
Traseaza, scrie si creeaza
Versuri de nimeni citite,
Ca pe nimeni nu distreaza.
Sunt aici, intr-o mare de pustiu
Si nu pot sa evadez.
Privesc vastul albastriu
Si incep sa cercetez...
Trebuie sa scriu, sa creez,
Dar nu am inspiratie.
Mi-ar fi mai usor sa pictez,
Sa dau culoare prin creatie..
Si acum sunt tot aici
Si scriu in continuare.
Nu am inspiratie,
Doar ganduri trecatoare...
Si poate ca voi avea...
Dar nu acum!
Acum visez ceva aievea,
Cu multe urme de scrum...

4 comentarii:

  1. sursa de insipratie este aceea persoana care te face sa ai fiori atunci cand te gandesti la ea!!! sau sursa de inspiratie este acel obiect ce vrei sa-l personalizezi cu persoana care ai vrea sa-ti fie alaturi! Pentru ca inspiratia are o mare legatura cu sentimentul de iubire! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar nu mereu. Inspiratia poate veni din lucruri marunte. Si bazaitul unei muste te poate inspira...si un copil care plange. cea mai mare sursa de inspiratie este nostalgia unei drame...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu ma refeream la lucrurile placute si cele care te fac sa te simti ca traiesti cu adevarat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci nu mai esti inspirat...pentru ca ai energie...esti fericit! inspiratia este o subordonata a plictiselii...pentru ca atunci gandesti ce vrei si ce nu vrei...:):*>:D<

    RăspundețiȘtergere