duminică, 24 ianuarie 2010

Barfa: Mister sau hobby?


Am auzit de curand o barfa. Nu e o noutate... barfele se aud continuu si fara limite... Asa ca din moment ce traiesc intr-o lume sufocata de gurile mari ale celor ce barfesc, este aproape inevitabil sa respiri aerul lor.

Mai multe tipe stateau si vorbeau despre o alta, pe care din intamplare o cunosc si eu. Spuneau despre ea ca este o mare panarama...ca si-o arde cu toti si ca le este sila sa se arate cu ea in public... Stateam si ma uitam la ele si la gesturile lor. Apoi: SURPRIZA!! Tipa despre care barfeau a aparut acolo. Am salutat-o si eu. Ele se uitau la ea cu o caldura frateasca in privire si pareau foarte incantate sa o vada. Iar ea a inceput sa le povesteasca o multime de lucruri de la ora trecuta. De data asta am fost chiar indignata... Dupa tot ce au spus au mai avut taria de a mai vorbi cu ea fata in fata si de a o sfatui. Imi pare rau ca nu am mai putut sta insa s-a sunat si trebuie sa intru la ora. Inafara de asta...acea atmosfera atat de falsa ma deprima total. Asadar nu am degand sa mai petrec aici nici macar un minutel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu