joi, 21 ianuarie 2010

Aparentele vietii....


Viata este ceva ce nu poate fi descris in cuvinte... Pentru mine, viata este emotie, adrenalina, teama, fericire si stres. Si poate ca nu ar fi asa daca cei din jur, ar fi de partea ta. Toti iti sunt alaturi atunci cand devii Miss Popularitate...insa cui ii mai pasa de tine atunci cand ai probleme, cand suferi si cand simti ca esti folosit chiar si de cel mai bun prieten? Viata este grea...si intotdeauna minte...spune ca iti da ceva sau iti promite multe. Cu toate astea..intotdeauna minte... Insa in spatele tuturor greutatilor, trebuie sa imi parasesc lacrimile si sa imi folosesc si ultima suflare pentru schitarea unui zambet.. sa rad, sa glumesc, sa ii fac pe cei din jurul meu sa se simta bine... Asa ca si in cele mai ingrozitoare clipe, trebuie sa zambesc. Pentru ca toti sunt prosti si cred in inocenta aparitie a unui zambet. Ei cred ca daca zambesc... sunt fericita...insa nu este asa...si numai eu stiu ce se ascunde aici, in inima mea.

Un comentariu: