miercuri, 17 august 2011

Sunt roscata:D

Hi Hiiiii! Da, asa am spus dupa ce am vazut rezultatul final. Totul a inceput cu o decolorare la mopdul "blond de pitipoanca". Am fost experimentul esuat al prietenei mele si intr-adevar am dat un rateu cu blondul. Dar cum imi era frica sa ma fac roscata de prima data, am preferat sa iau doar un nuantator. Mi-a placut mult dar dupa prima spalare am inceput sa plang deoarece devenea ruginiu, apoi cupru, apoi morcov. De frica sa nu ma reintorc la blond, am luat drastica hotarare de a ma si vopsi. Si desigur experimentul a fost un succes. Vopseaua a trecut testul si sunt in extaz. No acu' e o problema. Ador aceasta culoare pentru par si totusi, desi sunt in extaz, parca ceva nu e ok. E ca atunci cand dai cu banul si alegi unul din 2 tipi si esti dezamagita de partea pe care a cazut moneda...Adica am asteptat ani de zile sa ma fac roscata...mi-a placut mereu. Iar acum...parca nu ma surprinde nimic. Noh, o sa-mi mai fac un blog girls stuff, unde voi scrie cacaturi d'astea gen:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu